תיקשור
תיקשור
פרחי באך
פרחי באך
קינסיולוגיה
קינסיולוגיה
רייקי
רייקי
מדיטציה
מדיטציה

יציאה לחירות אישית אמיתית

 נשמת האדם, הינה חופשייה מעצם טיבה.

נשמה הינה ניצוץ אור, המתגלם בגוף פיסי, על מנת לעבור שיעורים שונים.

יש שיעורים קלים ומשמחים ויש שיעורים קשים מנשוא – כל אחד לפי חוזה נשמתו, אותו הוא חתם בטרם ירידתו לעולם.

שלום וברוכים הבאים.
כאן תמורה וידעאל על מנת להורות לכם דרך.

החופש המדובר כאן – הינו החירות הפנימית – המאפשרת לאדם לפעול בחיי היומיום, מתוך מקום בוטח ושליו, לפעול מתוך חמלה אמיתית כלפי הזולת.
חירות אמיתית – היא זו אשר המאפשרת לאדם לבחור את בחירותיו, (לא על חשבון האחר, כי יש מספיק שפע ביקום לכולם),

אלא מתוך הקשבה פנימית לרצון האמיתי של האדם. בבחירה אמיתית פנימית – האדם קשוב באמת לעצמו,

הוא עוצם את עיניו לרגע קט, וחש תחושה של "הדהוד פנימי", של תחושה מבפנים, האומרת "כן, זה נכון עבורי".

 

מדוע אם כן, חשים כל כך הרבה אנשים, כי נמצאים הם תחת סוגר ובריח?

 

כאילו יש על ידיהם אזיקים, אשר כובלים את ידיהם מלהגשים את כל חלומותיהם?

שאין הם יכולים לבחור את בחירותיהם בשלווה לפי הרצון הפנימי שלהם?
יש אף אנשים אשר, היו כבולים זמן כה רב, עד אשר שכחו הם כיצד לחלום….

 

ובכן, ראשית חכמה – על האדם לזהות, כי נמצא הוא תחת סוגר ובריח.
משימה זו כשלעצמה – אינה פשוטה כלל ועיקר. זיהוי והכרה של מצב זה –

דורשים מהאדם לרצות לראות מהי דרך התפתחותו הרוחנית. זהו חלק מעבודת המודעות שלנו.

 

כדי להגיע למודעות, להארה, בני- אנוש נאלצים לעבור דרך חתחתים, של שינוי מחשבות ישנות ומעכבות,

 

שינוי אמונות מנטאליות שמגבילות אותם, שהוטבעו בהם אולי אף במהלך ילדותם והתבגרותם.
זהו תהליך של עבודה מודעת: האדם מבצע שינויים מכוונים – אין אקראיות ואין מקריות בתהליך מודע זה.
כדי לזהות, האם האדם חופשי או כלוא – יש צורך בהתבוננות נקייה, החופשית מדעות קדומות על עצמי.

 

פשוט להתבונן במהלכי חיי – ולבחון באומץ רב:
האם אני פועל ובוחר את בחירותיי לפי הרצון הפנימי והאמיתי שלי? או האם אני פועל כדי לְרַצות את האחר?
האם הבחירה שלי גורמת לי סיפוק? או האם אני מרגיש שאני "מכופף" את הפנימיות שלי כדי להתאים לסביבה?
האם העשייה שלי גורמת לי לשמחה? או האם אני מרגיש בכל יום שאני הולך ודועך, הולך ומתרחק מעצמי?
אולי – האדם נמצא ברוב תחומי חייו בחופש – ורק בתחום אחד (זוגיות, יחסים עם המשפחה המורחבת, עבודה, מימוש עצמי וכו') – נמצא הוא בחוסר חופש.
עצם ההתבוננות המפוקחת – מאפשרת לאדם לבצע שינויים.

 

גם אם השינוי לא ייעשה מיידית יחד עם הזיהוי – גם אז זהו תהליך מבורך!
אל תכנסו למערבולת של מודעות והלקאה עצמית! זהו הדפוס הישן, לא לחזור לאחור!

בעצם הזיהוי – עשיתם כעת תהליך עצום של התפתחות אישית!
העריכו, ופרגנו לעצמכם על שזיהיתם היכן אתם נמצאים על פני תהליך ההתפתחות האישית.

 

יש לכם את הערכתנו המלאה, על האומץ ותעצומות הנפש שלכם, מכיוון שזהו תהליך המצריך אומץ ויושרה פנימית, ולחלוטין אינו מובן מאליו.

זיכרו נא – שלכל שינוי או תהליך, יש את הזמן ואת הקצב שלו. הניחו לעצמכם לפעול בקצב הפנימי והנכון שלכם.
אהבו את עצמכם.
כל תהליך המודעות הזה – נובע מנקודת המבט של "אני אוהב/ת את עצמי

ולכן אני בוחן/נת מחדש את חיי". כאן הכל מתחיל, וכך זה גם ממשיך – להשפיע אהבה אמיתית על האני הפנימי של האדם.

 

שנית – חובה על כל אדם לדעת – במוחו, ובליבו – כי המפתח לחופש הפנימי – נמצא אך ורק בידיו.
אף אדם אחר, או נשמה אחרת – יהיו אלו אשר יוכלו להוציאו לחופשי.

 

למה הדבר דומה?
לאדם אשר כלוא בבית האסורים, ופונה הוא אל חברו בתא, וגם אל הסוהר, ומבקש מהם שיוציאו אותו אל החופשי.
בעצם מעשה זה – מעביר אותו האדם את כוח השליטה על חייו – למישהו אחר מלבדו.

 

בכך, ויתר הוא על העוצמה שהייתה בידיו, ושהייתה מיועדת עבורו ולהצלחתו.

 

נשאלת השאלה – איך אדם מגיע למצב בו הוא כבול, חנוק, ומנוע מלממש את עצמו ואת חלומותיו?
אם המפתח לחופש – נמצא בידי כל אדם – אזי גם הסיבה להימצאות בעבדות, במצב הכובל והמדכא – נמצאת בידי האדם.
ניתן להסביר, ולתרץ בסיבות שונות ומגוונות, מדוע האדם נמצא כרגע במצב כובל.
אין אנו שופטים סיבות אלו. אין סיבות "לא נכונות". אנו מקבלים באהבה את כל בחירותיכם.
יכולים אנו, רק להציע, ולהראות לכם, אפשרויות חדשות, היכולות לאפשר לכם איכות חיים גבוהה יותר, וסיטואציות בחיים שיזמנו יותר אהבה אליכם.

 

מציעים אנו לכם, מדיטציית התבוננות, אשר תאפשר לאלו מכם,

אשר חפצים לבחון את תחומי חייהם, לבדוק ולזהות, היכן הם נמצאים בחירות, והיכן עדיין לא.

הניחו נר למולכם, ושבו במקום הנוח לכם.
הביטו בהילת הנר, ועיצמו את עינכם.
שילחו שורשים אל בטן האדמה,

השורשים מעגנים אתכם בביטחה אל אמא אדמה, ומזינים אתכם באנרגיה נפלאה של חום ואהבה.

 

כעת, נתחיל במסע פנימי בתוך גופכם ונשמתכם, כדי לבדוק היכן ישנו מקום, שלא נמצא בחופש.
הביטו במבט פנימי, כאשר עינכם עצומות, אל תוך כל איברי גופכם – מכפות הרגליים ועד הראש.

 

בכל מקום – בו מרגישים אתם חוסר בחופש – עיצרו.
שאלו את האיבר – מדוע אין במקום זה חופש.
מה יש באפשרותכם לעשות כדי להביא מקום זה בגופכם – לידי חופש.

 

קבלו את העובדה שמקום זה נמצא כעת בחוסר חופש. עצם הקבלה העצמית – הינה שלב חשוב בריפוי העצמי.

 

כעת – הושיטו את כפות ידיכם קדימה – ובקשו את עזרת המדריכים האישיים שלכם – כדי למלא מקום זה באנרגיה של אור, אהבה וקבלה.

 

הניחו את ידיכם הטעונות באנרגיה זו – על המקום שנמצא כעת בחוסר.

 

כך עיברו על כל איברי גופכם: כפות רגליכם, השוקיים, הברכיים, הירכיים, הבטן התחתונה,

כל חלל הבטן, מקלעת השמש, הריאות, אזור בית החזה, הגרון, הפנים, וחלל הראש.

כעת, דמו בדמיונכם, מצב בו נמצאים אתם בחירות אמיתית,

חופש פנימי מלא, המאפשר לכם לממש את מלוא הפוטנציאל האישי שלכם.
אפשרו לדמיונכם לעצב את הסיטואציה הזו, במיטב הפרטים, אשר גורמים לכם לתחושת אושר נפלא.
בכך שאתם מאפשרים לעצמכם לחוות תחושת מלאות זו של חירות פנימית – זהו הצעד הראשון והמרכזי ביותר –

להשגת מצב זה במציאות האמיתית של חיי היומיום שלכם.

 

הישארו במצב זה של מלאות, של חופש פנימי. התענגו על התחושה של חופש אמיתי.

 

כעת, הגיעה העת לחזור לכאן ולעכשיו.

 

תחושת האושר אשר חוויתם – תלווה אתכם בהמשך חייכם. כעת מרגישים אתם, ברמ"ח איבריכם – איך זה מרגיש להיות חופשי.
כעת, יש לכם תמריץ לפעול להשגת חירות פנימית זו!!

 

היו ברוכים ומוארים,
אוהבים אנו אתכם ומעריכים את מאמציכם!

תמורה, ידעאל וכל מלאכי השרת.

קורס רייקי 1

 תודה על קורס רייקי 1! לאחר שעברתי את קורס רייקי 1, אני מרגישה איך נפתחה בפני דלת לעולם חדש, אחר,

קורס שינוי הרגלי החשיבה – דרך הקינסיולוגיה

לכבוד יעל כהן, שלום לך, אני רואה בהערכה רבה את הפעילות בנושא הקינסיולוגיה שנעשתה בבית ספרנו בשכבת כיתות ד'. המדריכות

קורס תיקשור – מתחילים

יעל, המון המון תודה על כל מה שלמדתי ממך ועוד אלמד!  הקורס היה מרתק ומיוחד ואהבתי כל רגע. האוירה מקסימה

בניית אתרים בוורדפרס בניית אתרים

    מעוניינים ליצור עימי קשר?

    נא מלאו את הפרטים ואחזור
    אליכם בהקדם:

    קראתי את תקנון האתר.

      

    נגישות